Alla inlägg den 29 november 2008

Av Sara - 29 november 2008 22:14

tillsammans med världens snyggaste Janina på http://janinanaslund.blogg.se/ och www.nilladancewear.se.

Nu tycker jag faktiskt att det är min tur att vinna något av alla dessa tävlingar. Men så klart så är inte turen på min sida. Reglerna säger att jag skall kopiera in en bild från tävlingen som visar toppen men det GÅR INTE=(


aja jag blir väl utan ...


Direktlänk till tävlingen

Av Sara - 29 november 2008 09:09

Uppe med tuppen !

Idag har jag planerat att jobba väldigt lite faktiskt. Jag ska nu gå och göra degen till en jättesats lussebullar, medan den jäser tänker jag åka och köpa brittans nya skiva. Sen åka till Pappa och Christine och bjuda på glögg och nybakade lussebullar. Myspys.

Som jag sa igår så somnade jag på sida 5 i boken =)

Ovido - Quiz & Flashcards