Alla inlägg den 27 november 2008

Urk

Av Sara - 27 november 2008 20:59

Jag fattar inte varför godis ska vara så gott. Jag vet att det inte är bra osv, samma sak med mitt Pepsi Max beroende. Jag blir grinig om jag inte får min dagliga dos. Skillnaden är att Pepsin inte ger mig dåligt samvete.

Men som ikväll tex. Jag har redan tryckt i mig en midre skål godis, och får dåligt samvete.

Vad gör man ?? Jag får inte någon tillfredställelse av mortötter, och frukstallad är jobbigt att göra.

 Bortkastat att träna varje dag om man ändå äter dåligt.


Nu blir det "Nytt läge" på 3:an.


Ny dag i morgon - tyvärr helg ... innebär unnar dagar=)

Av Sara - 27 november 2008 10:54

...100 000 haha det känns förbannat bra =) Har aldrig förr satsat så mycket pengar på spel tidigare. Jag har precis köpt en "skraplott" för pengarna och vet inte om det bli vinst eller ej. Så lite svettigt är det!

Så om ett par år är jag tokfattig eller så har jag lyckats ro iland detta.


Nästa vecka flyttar jag in på kontoret.


Brrr


Ovido - Quiz & Flashcards