Alla inlägg den 16 november 2008

Av Sara - 16 november 2008 21:15

Jag har under helgen för mig själv fått mycket tid att grubbla, och då jag numer grubblar så handlar det om företaget, en tanke som håller på att få mig att brinna upp av frustration. Varför? För att jag kan inget göra annat än att vänta på en massa beslut skall fattas. Jag vill inte ta ut något innan alla papper är påskrivna. Pessimist - Javisst! Det är jag i ett nötskal under pressande förhållanden.

Men iallafall, om detta projekt skall ros iland på det sättet jag önskar så kommer jag att behöva mer hjälp. Och hjälp kostar pengar... usch.

Någon där ute som är arbetslös idag och som skulle kunna bli en duktigt allt i allo assistent ?


I morgon blir det en tur på badet igen.

Av Sara - 16 november 2008 19:56

"Mäcklare kan vara ett knepigt yrke"



Av Sara - 16 november 2008 19:46

Jag blev påmind om denna hysteriskt roliga serie som gick på 1:an för länge sedan. Jag tycker att 1:an över lag har de bästa humorserierna av alla kanaler.

Som tex Mäklaren, Svensson svensson, Playa del sol, Bert, Sune, Kvarteret skatan, Morgan Pålsson mfl.



Ovido - Quiz & Flashcards