Alla inlägg den 7 november 2008

Av Sara - 7 november 2008 16:36

Hum jag undrar vad det var jag skulle skriva och berätta egentligen .... kommer inte ihåg.

Sitter i soffan och kikar på TopModel reprisen på tv3, sen blir det Taco kväll hos några kompisar och förmodligen också Idol. Och lite godis om man har tur=)


Som svar till Janina ang Zara som öppnat i Sundsvall: - Jag har alltid önskat en butik i större modell där priserna är överkomliga och utbudet är lite mer moget mode än tex H&M. Så därför är jag jätteglad över att du bekräftar att Zara Har öppnat här uppe=)


Ni som undrar vad det är jag pysslar med så kan jag tyvärr inte berätta ännu då inte alla kontrakt är underskrivna, så tills dess håller jag igen av säkerhetsskäl. Tyvärr ... Ni får vänta tills nästa vecka.


Åter till TopModel

Ovido - Quiz & Flashcards