Alla inlägg den 28 november 2008

Av Sara - 28 november 2008 23:35

Brukar kika in på Blondinbellas blogg då och då för att spana efter intressanta ämnen. Denna gången blev jag påmind om att Brittans nya skiva "Circus" har kommit ut i handeln.

Så i morgon är det jag som går ned på stan för att inhandla den. Jag älskade hennes förra skiva som jag för övrigt tycker blev väldigt snålt spelad på radio.

Det visas en intervju med henne på 4:an den 6:e december om livet som mediaoffer.

Brittan är inte nördig, nepp, inga såna kommentarer nu... IDA !!! grr


Nu ska jag krypa ned i en iskall säng och läsa den nya boken - Aktiebolag - skatter, ekonomi och juridik.


Jag har en känsla av att jag kommer att somna snabbt...


Av Sara - 28 november 2008 10:00

En av mina favoriter bland fotograferna jag jobbat med är Per på starstruck foto, eller alla är grymma, men på olika sätt. Per har lyckats fånga min sexiga sida som jag vanligvis har väldigt svårt för att visa utan att känna mig pinsam i situationen. Men det finns mycket bilder jag är riktigt nöjd med från jobben med honom.

Här kommer ett smakprov. Bilderna är tagna för ToBe technology, Skullcandy och D2 racing.

Ovido - Quiz & Flashcards