Alla inlägg den 15 november 2008

Av Sara - 15 november 2008 19:44

Nu i eftermiddags kom den första snön =) Yippi! Det blir så otroligt mycket mysigare ute då snön lagt sig på marken.

Annars är jag så less på att vara ensam, tragiskt, tråkigt. Tur att jag har katterna med mig i soffan ikväll.


Jag längtar otroligt mycket nu efter att starta igång med företaget, jag blir mer och mer nervös för varje dag som går, och det är inte bra, jag tappar självförtroende och pondus då det gäller min affärside. Är det någon som är riktigt sugen på att veta vad det är jag egentligen ska pyssla med så sitter nu Andreas (herr Stridsberg) inne med informationen. Han kanske går att muta....


Har simmat idag igen, otroligt skönt, känns inte alls lika jobbigt som att lyfta vikter. Så i morgon blir det badet igen med min übersexiga badmössa=)


Det är viktigt att ha ett mål och drömmar i livet för att hitta fokus och kämpa för vad du vill. Jag önskar som jag sagt tidigare att allt jobb med bolaget inte bara skall uppfylla en dröm om att driva bolag med en speciell affärside utan också ge min familj fina upplevelser som resor och upplevelser tillsammans. Andra saker jag drömmer om är att köpa min egen gård som skall innehålla ett stort hus, minst två våningar i gammal stil, stor tomt och ett gammalt välbervarat stall. Men också få hitta tillbaka till mig själv som hundägare och i detta fallet blir det en Grand Danois. Har sedan tidigare bestämt mig att ta e hund från dessa http://www.grandelux.se/ , supersöta ägare och hälsosamma fina hundar.

Bilden är tagen från grandelux.

Det är min dröm...vad är eran??



Ovido - Quiz & Flashcards