Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Puh

Av Sara - 10 november 2008 22:48

Jag är utbränd efter allt jobb med pengarna som skall fram till bolaget, budget, likviditet, kapitalbehov, fakturahantering, moms, tull, avtal tjaffs mm mm och nu också factoring för att hålla koll på likviditeten den första perioden. Suck, detta gör mig utmattad.



Har tagit upp en gamal dammig talang igen, simning. Jag har alltid varit förälskad i vatten och känner fortarande ett lugn i kroppen av att simma.

Så det är min terapi under en period som denna.


- Har jag tagit mig vatten över huvudet?

 
 
Lillasyster

Lillasyster

11 november 2008 00:18

Jag tycker du är otroligt duktig Sara som har kommit såhär långt! :) Jag är stolt över dig. Det är jag! :)

Visst är den snygg?! :D
Tyvärr så är den slut.. Det finns en vit med Cat Von Dee på, och så några andra grejsemojser på. Kan MMS'a dig en bild på den imorgon så får då se. :)
Kraam

http://idastrid.blogg.se

 
Janina

Janina

11 november 2008 02:21

Jag älskar den där bilden! :D Det är en av mina favoriter på dig faktiskt. Kom ihåg att stressa ner ibland så du inte jobbar ihjäl dig innan allt dragit igång helt!

http://JaninaNaslund.blogg.se

 
Ingela

Ingela

11 november 2008 09:44

Bra att du börjat simma igen! Träning i dess olika former är toppen för både kropp och själ. Du kommer säkert känna att det flyter på bättre om ett litet tag! :-)

http://ingelasdagbok.blogspot.com

 
Lillasyster

Lillasyster

11 november 2008 11:34

Haha ;P Fast vi fick de där gratis för att vi beställde in några klänningar. ;D

http://idastrid.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 maj 2009 17:15

Besök www.phaxswimwear.se för sommarens snyggaste bikini samt baddräkter.   Lägg PHAX på minnet! ...

Av Sara - 1 maj 2009 22:33

Hej på er trogna kämpar som fortfarande besöker min mindre uppdaterade blogg. Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat er men det har varit och är väldigt hektiskt med företaget. Håller nu på med bolag 2 och 3 så det är fullt upp, nu är det ve...

Av Sara - 24 februari 2009 16:47

Det blir TV kväll ikväll!   Den rätte för Rosing kanal5 20.00 (Jag vet, men jag kan inte låta bli!) Oscargalan på svt1 kl 21.45, kommer förmodligen att somna i soffan ikväll.. ...

Av Sara - 24 februari 2009 16:39

Otroligt vad trött i huvudet jag är idag. Kan inte tänka klart eller koncentrera mig alls.   Hade besök idag på B.I.C av landshövdingen, angenämt.   Funderar på att gå hem tidigt idag, vid 17.     ...

Av Sara - 21 februari 2009 15:07

på en Lördag... Jag ska inte klaga, jag trivs som fasen med att vara egen, fortfarande =)   Jag ska göra iordning lite papper samt ett angenämt jobb som att fakturera. Ska även fixa lite på vår nya medarbetares (Annika) rum, urgullig tjej som jag tro...

Ovido - Quiz & Flashcards